28 December 2012

Final EXAmeyhhhh!


Assalamu'alaykum and Hye!*senyum2*

daku terasa ingin mengupdate blog pula.
final exam telah pun menjelma. baru tadi habis satu paper.

 maka hampir berakhirlah semester 1 untuk tahun tiga yang penuh cabaran dan perlukan mujahadah yang jitu lagi bermutu.

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. itu saja yang mampu ungkap untuk semester yang terlalu beza bagi aku. mungkin orang lain tak tahu. takpe. biar aku je rasa hebatnya semester ini untuk aku.

2012 pula hampir melabuhkan tirainya, 2013 pula sedang mengintai di balik december, ececeh.

2011 yang penuh duka, suka di dalam dosa. 2012 adalah proses pembelajaran aku, proses memandang masa lalu, apa amal aku? sampai bila aku harus begitu. Alhamdulillah, Alhamdulillah, sepanjang tahun ini aku belajar merubah diri aku, merubah habit aku, melawan kehendak dan keinginan diri.

Alhamdulillah, di penghujungnya aku dapat lihat kesan perubahan itu. semoga tahun yang mendatang semakin bertambah amal dan ilmu.


obsesi!

selamanyaaaaa punk! hehe




lastly, PRAY FOR OUR BROTHERS AND SISTERS IN ISLAM.

Wallahu 'Alam

2 comments:

Rin Saharina said...

gud luck for your exam! All the best :)

Always pray for them =)

L said...

All the best!!!!

jom baca sekejap.. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2013/01/allah-maha-penyayang.html