20 April 2012

IDK | I DONT KNOW


HYE.

assalam.

IDK what has happen to me.
it seems this life sangat boring dan rasa macam hilang rentak. siyesly.

tapi takdalah sampai rase nak bunuh diri sebab terlalu boring kan. nauzubillah.
dunia maya sangat semakin dan terlalu boring, sebab tu aku decide deactivate fb. 

dan aku baru tahu yang kite tak boleh nak delete fb eh? langsung?
macam pelik je.

tapi bulan mei nanti aku reactivate sekejap kot. kih3

buke twitter pun dah agak boring, rase macam tak berapa nak membebel sangat dah. why? why?

blog nie lagilah. kalo aku online pun macam lost. boringnye. nak buka fb boring, semua boringlah.


nak update blog. buka new post, tutup balek.

ahhhhh, sad tersangat aku rasa. sadis okey, sadis.
tapi blog nie sampai bila bila aku takkan delete lah. =.=

everyone is talking about marriage, guys, life.
dan aku macam.. macam.. 

ok next time.

iklan kejap!

nak tgok dress chantek dan murah murah. jommmm.

di sini




nie kawan aku punye bisnes. pliss spread it and support it. tenkiuuu!

2 comments:

Rin Saharina said...

lawa dress yg last tuu :)

Zehan Ilyana said...

huhu...
bila boring, baca buku..:)